Frebly Dinle

Sinan Akçıl Ziynet Sali Bana Uyan Dinle

Sinan Akçıl Ziynet Sali Bana Uyan Dinle,Sinan Akçıl Ziynet Sali Bana Uyan Dinlemek,Sinan Akçıl Ziynet Sali Düeti Bana Uyan Dinle,Sinan Akçıl Ziynet Sali Bana Uyan Klibi izle,Sinan Akçıl Ziynet Sali Bana Uyan Dinle 2011,Sinan Akçıl Bana Uyan Dinle,Ziynet Sali Bana Uyan Dinle

http://www.dha.com.tr/newpics/news/070420111300285050852_2.jpg

http://www.metrofm.com.tr/images/tikla-dinle.png

Yaptığı şarkılarla, müzik piyasasında kendine sağlam bir yer edinen Sinan Akçıl, şimdi de kariyerine solist olarak bir adım daha ekliyor. Twitter üzerinden ve fun clup üyelerinin ortak olarak belirlediği ‘Kalp Sesi’ni albüm adı olarak belirleyen Akçıl, ‘İlk albümümde müzikseverler kalp atışlarıma daha yakından tanık olacak’ dedi.

14 Nisan 2011 Perşembe günü Türkiye, Bulgaristan,Yunanistan ve Almanya’daki müzik marketlerde aynı anda yerini alacak olan ‘Kalp Sesi’ adlı albümde şarkılar kadar Akçıl’ın düetleri de konuşulacak. Sinan Akçıl ‘Cumartesi’ adlı şarkısında Ajda Pekkan ile, ‘Atma’ ve ‘Söndürülmez İstanbul’ adlı şarkılarında Hande Yener ile, ‘Bişey Olmuş’da İzel ile ‘Bana Uyan’ adlı şarkısında Ziynet Sali ile ‘Şampiyon’ şarkısında da Balkanların divası olarak anılan Teodora ile düet yaptı.

0 yorum:

Yorum Gönder